Jak reklamovat zakoupené zbožíJestliže se u dodaného zboží vyskytne kvalitativní vada, přijměte prosím moji omluvu. Zboží v tom případě můžete samozřejmě reklamovat. Případnou reklamaci se vždy snažím vyřídit k Vaší maximální spokojenosti v souladu s platnou právní úpravou. Zboží, nejlépe v originálním obalu, doručte na moji adresu: Ing. Kateřina Macnarová, Palackého 564, 517 73 Opočno V případě uplatnění reklamace dodržujte, prosím níže uvedené podmínky. Písemné uplatnění reklamace musí obsahovat:
Pokud je reklamována neúplnost dodávky, musí být navíc uvedeno přesné označení chybějící položky zboží. Při převzetí zboží od přepravce si prosím zkontrolujte neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznamte přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky či při její neúplnosti nebo poškození nejste povinni zásilku od přepravce převzít. Reklamaci nelze uplatnit telefonicky. Reklamace vyřizuji bez zbytečného odkladu, nejpozději však v zákonné lhůtě do 30 dnů, ode dne jejího uplatnění. Doporučuji zaslat zboží doporučeně a pojištěné, jako prodávající neručím za jeho případnou ztrátu na cestě od Vás ke mně (doporučeně neznamená na dobírku!). |